• 3
  • 4
  • Živa voda na olimpijskih igrah v Riu de Janeiru

Član letošnje olimpijske reprezentance Slovenije je tudi maratonec Tone Kosmač, ki je že v samem začetku leta 2004 sodeloval z

• Tekaški križev pot 2016

Dragi prijatelji, odštevamo do 25 marca, ko se bomo že šestič podali iz Dravelj do Brezij (eni kakšno postajo, eni

• Ultra trail Vipavska dolina

V soboto, 9. maja 2015 je potekal prvi ultra trail Vipavska dolina. http://100utvv.360vv.si/home-sl/ Tekači so se podali na 25km, 50km

• Altötting

Letos je bil v Altöttingu v nedeljo, 21. septembra 2014, že triindvajsetič organiziran polmaraton. Ta polmaraton reklamirajo kot najhitrejši naravni

• Živa voda in ASEF na Malem blejskem maratonu

Ameriško-slovenska izobraževalne fundacija - American Slovenian Education Foundation za povezovanje študentov in profesorjev iz ZDA in Slovenije pomaga študentom, dijakom, profesorjem

Dajmo p. Peter

V soboto, 31. avgusta 2013 ob 17. uri je bil štart 4. malega blejskega maratona. Nanj se je v majici Žive vode podal tudi jezuit p. Peter Rožič in s časom 1:30:42 končal na odličnem 30. mestu. Na cilju sta ga presenetila starša s posebnim transparentom. Peter, čestitamo!

Tekaški križev pot 2013

Lansko leto smo dejali slabše ne more biti. O lahko je še slabše, Še nekoliko bolj mrzlo, še veliko bolj mokro in sneženo, da so poti in blato prekrite in poti zato daljše. Pa smo mislili sneg, dež, mraz in sploh nemogoče vreme in tekači se bodo premislili, obupali …, pa se nas že na startu zbere največ doslej. Spet smo spoznali nove ljudi, nove obraze, razmere so botrovale, da smo spoznali kakšen kos nove poti. Večina je rekla gremo dokler bo šlo. Nekaj pa je bilo že na začetku takih, ki so bili trdno prepričani, da gredo celotno pot, med

Vtisi z Ljubljanskega maratona

»Guys, you are all crazy,« sem si mislil, ko sem v nedeljo zjutraj pri vhodu v plesno šolo Kazina opazoval tekače, ki so napol zaspani stopali po zasneženem parku Kongresnega trga. »Ljudje, vi ste vsi zmešani.« To so bile besede, napisane na velikem plakatu, ki ga je ob progi na mojem zadnjem maratonu v San Franciscu držal v roki Američan srednjih let. »Res ste zmešani,« sem si mislil. Namesto poležavanja v topli postelji v nedeljo zjutraj ali pitja jutranje kave ob pogledu na bele snežinke skozi okno, ki se nežno spuščajo na zemljo, se ti nori tekači pripravljajo na soočenje

Tekaški križev pot

Dragi tekači in tekačice! Kako hitro se je obrnilo leto. Kronce na Križni gori pa že naznanjajo Veliko noč. Pred tem pa je seveda še Veliki petek in naš križev pot. Če še niste začeli s treningi bo tokrat začeti težko, ob postu - še težje. Tako trpljenje pa je priložnost, da začnemo z darovanjem. Torej tekli bomo iz Ljubljane do Brezij skupaj (s hitrostjo približno 6min/km ali 10km/h), tako kot lani, če bo kakšen odsek hitrejši, bo pa na postaji več počitka. Čez prelepo gričevje in prebujajočo naravo, v vsakem vremenu. Pretekli, prekolesarili, prehodili, preskirolali, preromali, premolili, skratka darovali bomo

Ljubljanski maraton je za nami

Dragi prijatelji! V nedeljo je bilo zelo zelo hmmm …. mrzlo. Hehehe. Ste mislili, da bom napisala lepo. Ja, no, če je bilo pa res mrzlo. Mene je cca 42 km in 195 m zeblo … ja … najbolj v roke. Grelo me je edino vzdušje, pa malo trma, na trenutke tudi slaba vest, da se brez podlage podajam na take razdalje. Zadnje dolge kilometre me je grela družba dveh prijateljev, ki sta mi omogočila, da sem kljub »krvavemu potu« spravila pod streho še svojo deseto 42ko. Med njimi kar precej Ljubljanskih. Priznam, da je bil tale res naporen.

• 3
  • 11
  • 12
  • 13

Dragi prijatelji in dobrotniki Žive vode, lepo pozdravljeni!

Vodnjak

S pomočjo naših uspešnih tekačev (Romana Kejžarja, Toneta Erjavca, Toneta Kosmača in Tonija Venclja) ter udeležbe in sodelovanja vseh ostalih skoraj 200 tekačev kot tudi široke medijske podpore, nam je uspelo zbrati več denarja kot smo pričakovali. V dobrodelni namen se je zbralo okoli 1.500.000,00 sit, ki jih je pater v celoti prejel. Z zadovoljstvom zremo v fotografije, ki nam jih je poslal pater Stanko Rozman, saj so s tem denarjem v enem dnevu naredili vrtino. Sam piše takole: »Prišli so delavci iz našega glavnega mesta s tovornjaki in stroji za izkop vodnjakov. V enem dnevu nam je uspelo najti dovolj veliko zalogo podzemne vode pri 37 m globine. Pri 46 m smo naleteli na kamenine in se tam zaustavili. Nato je steklo vse kot po tekočem traku in ob 14.uri je iz zemlje pritekla voda, ki prinaša življenje.«
Prisrčno se zahvaljuje vsem dobrotnikom in ljudem dobre volje, ki ste s svojim prispevkom omogočili izkop vodnjaka: »PRISRČNA ZAHVALA VSEM DOBROTNIKOM, KI STE OB LJUBLJANSKEM MARATONU NAMENILI MAJHEN DAR ZA VELIK MISIJONSKI PROJEKT ŽIVA VODA, KI SE IZVAJA NA MOJEM MISIJONU V DRŽAVI MALAWI NA JUGU AFRIKE. VAŠ DAR JE V TEH DNEH ŽE OBRODIL PRVE SADOVE. IZ VRTINE POD GORO KASUNGU JE PRAV NA ZAČETKU ADVENTA PRITEKLA VODA, KI BO GASILA ČLOVEŠKO ŽEJO MNOGIH IN PRINAŠALA Z NJO TUDI MISEL NA ŽIVO VODO, KI JO ČLOVEKU PONUDI LE KRISTUS.« (P. Stanko Rozman)